CUM COMAND:

  1. pe site-ul: www.ambexpert.ro 
  2. prin e-mail: office@ambexpert.ro
  3. telefonic: 0765.437.983

CUM PLATESC:

  1. online cu cardul
  2. prin ordin de plata
  3. numerar la livrare

LIVRAREA SI RECEPTIONAREA:

Preturile nu contin si cheltuielile cu transportul, acestea vor fi  afisate separat, in plus fata de pretul produselor cumparate.

Produsele comandate de Cumparator vor fi livrate la adresa indicata de Cumparator.

Livrarea se va face pe teritoriul Romaniei prin curier rapid, aplicandu-se tarifele standard ale companiilor de curierat. Factura este transmisa prin e-mail, la adresa indicata de cumparator.

Livrarea se va face prin S.C. DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION S.A. (in continuare denumita DPD Romania sau DPD) sau prin S.C. TCE Cargo Direct S.R.L. (in continuare denumita PALLEX)  In momentul livrarii, cumparatorul semneaza o confirmare de primire, iar ceasta confirmare de primire face dovada livrarii de catre AMBEXPERT.RO si a receptionarii produselor comandate de catre cumparator.

Livrarea coletelor nu poate fi contestata daca acestea apar livrate in sistemul informatic al transportatorului. Cumparatorul este de acord si imputerniceste transportatorul ca livrarea coletelor sa se faca catre orice persoana aflata la adresa mentionata, in situatia in care, acesta nu este prezent la respectiva adresa.

In cazul in care, daca Cumparatorul exercita dreptul de retragere, in sensul returnarii produsului, cumparatorul suporta costul de transport pentru returnarea acestuia.

Cumparatorul este obligat sa verifice starea coletului si a bunurilor, in momentul livrarii, iar in cazul in care un colet este deteriorat, deschis, prezinta urme de lichid, lipsa produse sau deteriorate, cumparatorul va refuza livrarea si va formula pagubele sau lipsurile constatate, pe bonul de livrare al curierului. Totodata, cumparatorul va semnala obiectiunile la departamentul servicii clienti AMBEXPERT.RO – 0765.437.983.

Receptia cantitativa va fi efectuata de catre Beneficiar in momentul livrarii produselor, prin semnarea documentelor furnizorului sau transportatorului. Beneficiarul va mentiona in scris pe formulare, eventualele observaţii cu privire la lipsuri sau la deteriorarea coletelor. In caz contrar, orice reclamatie transmisa ulterior va fi nula.

Nerespectarea procedurii exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva transportatorului si a AMBEXPERT.RO, iar cumparatorul nu va putea solicita ulterior, rambursarea unei sume sau inlocuirea bunurilor comandate.

Formularea obiectiunilor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, insa nu mai tarziu de 1 zi lucratoare de la data livrarii. AMBEXPERT.RO va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 de zile.

Recepţia calitativa a marfurilor se va putea face în termen de maxim 14 zile de la livrare, ulterior acestea vor fi considerate conforme. O eventuala reclamatie se va transmite furnizorului in scris pe mail. Dreptul de retragere pentru produsele conforme, nu poate fi exercitat pentru comenzi care se refera la bunuri desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igiena sau protectie a sanatatii, cele produse la cererea beneficiarului si celor personalizate.

TERMENELE DE LIVRARE:

Inregistrarea comenzii nu reprezinta si acceptarea, confirmarea acesteia. Dupa preluarea comenzii, aceasta va fi procesata de catre operatorii nostri in vederea confirmarii si stabilirii detaliilor de livrare. Termenul de livrare este de intre 1 si 30 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. Variaza in functie de produsul ales si caracteristicile acestuia.

In situatia in care optati pentru plata cu cardul sau ordin de plata, comanda se va expedia, numai dupa confirmarea sumei datorate, in contul Ambexpert Design SRL.

AMBEXPERT.RO nu este raspunzator pentru intarzierea, deteriorarea, pierderea, distrugerea, sau livrarea partiala a unei comenzi in cazul in care sunt generate de urmatoarele situatii:

  • cauze naturale: cutremure, furtuni, viscol, tornade, inzapezire, avalanse, polei, incendii, inundatii, alunecari de teren, deversari de rauri etc;
  • cauze umane: starea de razboi, starea de asediu, greve, revolutii, revolte etc.
  • blocaje rutiere: caderi de copaci, stanci, surpari de teren, caderi de poduri, deraierea trenurilor, coliziuni in lant etc.
  • perioada sarbatorilor de iarna, de Paste sau a evenimentului Black Friday
  • nerespectarea comenzilor de catre furnizori si terti

Product was successfully added to your cart!